Grywalizacja i realizacja wskaźników sprzedażowych - case study spółki IT

Autor: Iwona Wieczorek

Autor wpisu

Iwona Wieczorek

Grywalizacja i realizacja wskaźników sprzedażowych - case study spółki IT
17lis

Klient - jedna z największych spółek technologicznych na polskim rynku, integrator rozwiązań IT. Firma aktywnie pozyskuje klientów na terenie Europy Centralnej i Wschodniej. Istotne znaczenie w funkcjonowaniu firmy ma struktura sprzedaży. Sprzedaż jest realizowana w ramach kilkunastu departamentów technologicznych m.in. sieci, bezpieczeństwa, sprzętu, rozwiązań aplikacyjnych etc. Każdy z nich ma podobną strukturę, opartą na realizacji kilku podstawowych funkcji biznesowych: dział sprzedaży (dedykowany do obszaru specjalizacji), dział realizacji projektów, dział wsparcia i administracji procesów. Sprzedaż w każdym departamencie odpowiada za pozyskiwanie klientów dla swojego obszaru, a dodatkowym celem jest sprzedaż zintegrowanych rozwiązań IT, których składowe pochodzą z różnych jednostek firmy.

Jak integrator rozwiązań IT zwiększył sprzedaż wykorzystując mechanizmy grywalizacji w procesach szkoleniowych - czytaj tutaj. 

Powiązane posty: (Zauroczyć) od pierwszego kliknięcia ... Z doliny rozczarowań ... Grywalizacja i realizacja wskaźników ...

Zapisz się na nasz newsletter!

Skontaktuj się z nami

Konsorcjum doradczo-szkoleniowe SA e-learning.pl

  • ul. Równoległa 4a
    02-235 Warszawa
  • tel. +48 22 37 63 011
    fax +48 22 37 63 033
  • office@e-learning.pl
× Ta strona używa cookie . Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki .