Komu szkolenie, komu…

Autor: Iwona Wieczorek

Autor wpisu

Iwona Wieczorek

dyrektor zarządzająca
Komu szkolenie, komu…
30sty

Ważnym elementem analizy projektowej jest określenie tzw. persony, czyli profilu użytkownika do którego jest adresowane szkolenie. Jak to zrobić?

Postaw sobie pytanie - dla kogo robisz szkolenie, kto będzie z niego korzystał czyli tzw. persona?

  • W jakim wieku są odbiorcy? Do jakiego pokolenia należą?
  • Jakim językiem się posługują? Z jakim komunikatem – również promującym udział w szkoleniu – możesz do nich dotrzeć?
  • Na jakim poziomie zarządzania w organizacji są?
  • Czy szkolenie jest przeznaczone dla wszystkich pracowników firmy, czy może dla określonego obszaru/departamentu?
  • Jaką mają motywacje do przejścia szkolenia? Wewnętrzna / zewnętrzna?
  • Na ile sprawnie posługują się oni e-learningiem?
  • Czy może jest to ich pierwsze spotkanie z tą metodą?
  • Na jakich urządzenia szkolenie będzie uruchamiane, czy w grę – oprócz komputerów – wchodzą również urządzenia mobilne?
  • Jaki jest poziom i rodzaj ich motywacji w kontekście akurat tego tematu?
  • Czy szkolenie uwzględnia różnice kulturowe?

 Odpowiedzi na te pytania są kluczowe i decydujące w procesie projektowania e-szkolenia … 

Powiązane posty: Articulate Storyline 360 ... Jak faktycznie wdrożyć ... Jak nasze przyzwyczajenia ...

Zapisz się na nasz newsletter!

Skontaktuj się z nami

Konsorcjum doradczo-szkoleniowe SA e-learning.pl

  • ul. Równoległa 4a
    02-235 Warszawa
  • tel. +48 22 37 63 011
    fax +48 22 37 63 033
  • office@e-learning.pl
× Ta strona używa cookie . Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki .