Strategie grywalizacji

Autor: Zespół

Autor wpisu

Zespół

Strategie grywalizacji
27maj

 Co raz więcej osób korzysta z możliwości, jakim jest nauka online. Pandemia tylko przyśpieszyła masowe przejście firm z sal szkoleniowych na e-learningowe platformy czy wirtualne spotkania na Zoomie. Jedni traktują to zjawisko jako coś chwilowego, drudzy widzą w tym długotrwałe rozwiązanie, które umożliwi im zaoszczędzić i czas i pieniądze.

W tematach naszych artykułów pojawiał się temat grywalizacji, która w ostatnich latach zyskała na popularności. Co raz więcej firm chce sprawić aby ich pracownicy mogli uczyć się w sposób niezapomniany, zabawny i wciągający. Grywalizacja w edukacji pojawiła się niecałą dekadę temu, po to, by uczynić naukę lepszym doświadczeniem dla odbiorcy. Poniżej proponujemy dwie strategie grywalizacji:

 

  1. Misje i awatary. Korzystanie z awatarów nie jest nowością. Większość kursów opartych na grywalizacji ma awatary. Dobrze jest używać awatarów w kontekście nauczanego przedmiotu wraz z misją, która utrzyma zainteresowanie uczniów.
  2. Opowiadanie historii - następny poziom. Gry w świecie rzeczywistym mają fabułę i przerywniki, które angażują graczy przez całą grę. Opowiadanie historii zwiększa intrygę gry i uruchamia neurony i hormony w mózgu gracza.

 

Więcej informacji na ten temat znajdą Państwo tutaj.

Powiązane posty: Wywieranie wpływu - ... Strategie grywalizacji 5 statystyk dotyczących ...

Zapisz się na nasz newsletter!

Skontaktuj się z nami

Konsorcjum doradczo-szkoleniowe SA e-learning.pl

  • ul. Równoległa 4a
    02-235 Warszawa
  • tel. +48 22 37 63 011
    fax +48 22 37 63 033
  • office@e-learning.pl
× Ta strona używa cookie . Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki .