Wdrożenie e-learningu w firmie – trzymaj się jak najdalej od stereotypów…

Autor: Iwona Wieczorek

Autor wpisu

Iwona Wieczorek

dyrektor zarządzająca
Wdrożenie e-learningu w firmie – trzymaj się jak najdalej od stereotypów…
27lip

E-learning przez wiele lat funkcjonowania obrósł stereotypami, z którymi – nam specjalistom– ciężko się zmierzyć. Jest to często walka nierówna, bo dotyka przekonań mocno zakorzenionych w sposobie myślenia o tej metodzie. Z czym spotykamy się najczęściej? Chociażby z przekonaniem, że wdrożenie e-learningu równa się wdrożeniu platformy czyli systemu do zarządzania procesami szkoleniowymi. Nic bardziej mylnego! Platforma to tylko jeden z elementów, można nawet zaryzykować stwierdzenie, że czasem wcale nie jest konieczna, bo zasoby szkoleniowe (przy dobrym planowaniu) można przecież dystrybuować poprzez stronę www czy intranet. Wdrożenie to proces obejmujący nie tylko system i szkolenia, to chociażby komunikacja skierowana do różnych grup interesariuszy! No właśnie: kolejne przekonanie, z którym warto się zmierzyć już na poziomie planowania to adresaci wdrożenia. Jeżeli postrzegamy ich jedynie w funkcji „klikaczy” szkoleń, to właściwie możemy zapomnieć o sukcesie przedsięwzięcia. Więcej na ten temat w załączonym wideo.

Powiązane posty: User Experience i User ... Jak dopasować kolorystykę ... Wdrożenie e-learningu w firmie ...

Zapisz się na nasz newsletter!

Skontaktuj się z nami

Konsorcjum doradczo-szkoleniowe SA e-learning.pl

  • ul. Równoległa 4a
    02-235 Warszawa
  • tel. +48 22 37 63 011
    fax +48 22 37 63 033
  • office@e-learning.pl
× Ta strona używa cookie . Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki .