Deklaracja dostępności Konsorcjum doradczo-szkoleniowe S.A 

Konsorcjum doradczo-szkoleniowe S.A  zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej siedziby oraz strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.  

Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony e-learning.pl

Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2024-03-15 

Status pod względem zgodności:
Strony internetowe są częściowo zgodne z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej ze względu na:

  • niektóre dokumenty PDF mogą być niedostępne cyfrowo (skany lub dokumenty utworzone przed 23.09.2018 r.),
  • filmy mogą nie posiadać napisów dla osób niesłyszących,
  • niektóre elementy graficzne nie mają opisów alternatywnych. 

Trwają prace mające na celu poprawę dostępności ww. elementów. 

Oświadczenie sporządzono dnia: 2025-03-15.  

Skróty klawiaturowe :

  • Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.  

Informacje zwrotne i kontakt:
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt:

Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności. 

Procedura wnioskowo-skargowa:
Każdy ma prawo:

  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie informacji w alternatywny sposób. 

Wniosek powinien zawierać dane kontaktowe osoby zgłaszającej, wskazanie strony lub jej elementu, którego dotyczy żądanie, oraz sposób kontaktu. 

Wniosek należy złożyć na adres e-mail podany powyżej. Jeżeli żądanie nie zostanie spełnione, można złożyć skargę do: Rzecznika Praw Obywatelskich, www.rpo.gov.pl 

Siedziba Konsorcjum doradczo-szkoleniowe S.A  

ul. Równoległa 4a, 02-235 Warszawa  

  • Dostęp do budynku 
    • Wejście do budynku:
    • Główne wejście do budynku dla gości znajduje się od ul. Równoległej 4a bez domofonu, bezpośrednio do punktu recepcji głównej.
    • Drzwi wejściowe są łatwe do otwarcia, pozbawione są progu i umożliwiają wejście bezpośrednio z ulicy.
    • Drzwi wejściowe są przeszklone i wyraźnie oznakowane kontrastującymi znakami graficznymi umieszczonymi na całej wysokości i szerokości.
    • Przestrzeń przed i za wejściem musi być przestronna, pozwalając na swobodne manewrowanie.
  • Parkowanie:
    • Spółka posiada miejsca parkingowe po prawej stronie budynku po wjeździe za szlaban.
    • Miejsca te są odpowiednio oznakowane. 
  • Dojście do budynku:
    • Dojście do budynku umożliwia dotarcie do obiektu z parkingu lub przystanków komunikacji publicznej wszystkim interesantom.
    • Jest wolne od przeszkód i elementów ograniczających przemieszczanie się, takich jak kwietniki, ławki, śmietniki, słupki.
    • Nachylenie ścieżki doprowadzającej do budynku jest mniejsze niż 5%.
  • Wewnętrzne przestrzenie:
    • Siedziba ulokowana jest na 1 kondygnacji (partner).
    • Wszystkie pomieszczenia biurowe, salki konferencyjne, aneks kuchenny i przynajmniej jedna toaleta na kondygnacji są dostępne dla osób z niepełnosprawnościami.
    • Przestrzeń zaprojektowana w sposób umożliwiający jej elastyczne przeorganizowanie (ruchome ścianki, boksy, stoły, stoliki, sofy).
    • Stoły, krzesła i inne meble są ustawione w sposób umożliwiający swobodne poruszanie się osobom na wózkach.
    • Przejścia są wolne od przeszkód i odpowiednio szerokie.
    • Nie występują różnice poziomów na posadzce.
    • Podłogi i posadzki są wykonane z materiałów matowych, antypoślizgowych, zapewniających bezpieczeństwo użytkownikom.
  • Toaleta:
    • Na terenie siedziby znajdują się dwie toalety, w tym jedna toaleta jest dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
    • Drzwi wejściowe do toalety mają szerokość minimum 90 cm i otwierają się na zewnątrz.
    • W toalecie są zamontowane uchylne poręcze po obu stronach muszli ustępowej, zamontowane na odpowiedniej wysokości.
    • W toalecie znajduje się zapas środków higienicznych osobistych dla gości i pracowników.
    • Podłogi i posadzki w toalecie są wykonane z materiałów matowych, antypoślizgowych, zapewniających bezpieczeństwo użytkownikom. 
    • Toaleta jest odpowiednio oznakowana.
  • Wejście do budynku z psem asystującym
    • Osoba planująca wizytę z psem asystującym nie musi informować o tym fakcie recepcji.
    • Osoba z psem asystującym ma prawo wejść do budynku przez główne wejście.
    • Osoba z psem asystującym ma prawo poruszać się po wszystkich obszarach budynku, do których mają dostęp inne osoby, w tym w salkach konferencyjnych i innych przestrzeniach wspólnych.
    • Należy zapewnić, aby pies asystujący miał wystarczającą ilość miejsca do odpoczynku obok swojego właściciela.
    • Jeśli istnieje potrzeba, personel administracyjny powinien wskazać miejsce, gdzie pies asystujący może załatwić swoje potrzeby fizjologiczne. Miejsca te powinny być regularnie utrzymywane w czystości.

Dostęp do informacji  

  •  Obsługa osób z trudnościami w komunikowaniu się: 
    •  Spółka zapewnia komunikację zgodnie z potrzebami pracowników, klientów, gości, w tym osób doświadczających trudności w komunikowaniu się. 
    • W budynku brak tłumacza PJM – możliwy kontakt zdalny (np. przez e-mail).
    • Recepcja nie jest wyposażona w pętle indukcyjną.
  •  Wniosek o zapewnienie komunikacji zgodnej z wnioskiem osoby ze szczególnymi potrzebami:
    • Niezależnie od sposobów komunikacji osoba ze szczególnymi potrzebami może zwrócić się do Spółki z wnioskiem o zapewnienie dostępności.
    • Po dokonaniu zgłoszenia, uzgodniony zostanie z zgłaszającym dogodny termin spotkania. 
    • Zgłoszenia można dokonać w dowolnej formie (telefonicznie, e-mailowo, osobiście, listownie). 
    • Zapewnienie dostępności następuje bez zbędnej zwłoki nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku. 
    • Jeśli zapewnienie dostępności nie jest możliwe w ustalonym terminie niezwłocznie powiadamia się o tym wnioskodawcę o przyczynach opóźnienia i wskazuje nowy termin zapewnienia dostępności (nie dłuższy niż 2 miesiące od dnia złożenia wniosku o zapewnienie dostępności). W przypadku braku możliwości zapewnienia dostępności zawiadamia się o tym wnioskodawcę uzasadniając przyczyny z jednoczesnym zapewnieniem dostępu alternatywnego. 
  •  Punkt informacyjny: 
    •  Punkt informacyjny stanowi recepcja. 
    •  Recepcja jest odpowiednio oświetlona (brak miejsc zacienionych) .
    • Co najmniej 1 pracownik recepcji jest upoważniony do udzielania informacji klientom na temat rozkładu pomieszczeń w formie głosowej. 
    • Spółka zapewnia możliwość komunikacji z klientem z wykorzystaniem środków wspierających komunikowanie się, m.in. za pośrednictwem poczty elektronicznej, SMS/MMS, komunikatora audiowizualnego, formularza kontaktowego na stronie internetowej.