Deklaracja dostępności Konsorcjum doradczo-szkoleniowe S.A
Konsorcjum doradczo-szkoleniowe S.A zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej siedziby oraz strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony e-learning.pl
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2024-03-15
Status pod względem zgodności:
Strony internetowe są częściowo zgodne z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej ze względu na:
- niektóre dokumenty PDF mogą być niedostępne cyfrowo (skany lub dokumenty utworzone przed 23.09.2018 r.),
- filmy mogą nie posiadać napisów dla osób niesłyszących,
- niektóre elementy graficzne nie mają opisów alternatywnych.
Trwają prace mające na celu poprawę dostępności ww. elementów.
Oświadczenie sporządzono dnia: 2025-03-15.
Skróty klawiaturowe :
- Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Informacje zwrotne i kontakt:
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt:
- e-mail: kontakt@houseofskills.pl
- telefon: +48 22 555 36 00
Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.
Procedura wnioskowo-skargowa:
Każdy ma prawo:
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie informacji w alternatywny sposób.
Wniosek powinien zawierać dane kontaktowe osoby zgłaszającej, wskazanie strony lub jej elementu, którego dotyczy żądanie, oraz sposób kontaktu.
Wniosek należy złożyć na adres e-mail podany powyżej. Jeżeli żądanie nie zostanie spełnione, można złożyć skargę do: Rzecznika Praw Obywatelskich, www.rpo.gov.pl
Siedziba Konsorcjum doradczo-szkoleniowe S.A
ul. Równoległa 4a, 02-235 Warszawa
- Dostęp do budynku
- Wejście do budynku:
- Główne wejście do budynku dla gości znajduje się od ul. Równoległej 4a bez domofonu, bezpośrednio do punktu recepcji głównej.
- Drzwi wejściowe są łatwe do otwarcia, pozbawione są progu i umożliwiają wejście bezpośrednio z ulicy.
- Drzwi wejściowe są przeszklone i wyraźnie oznakowane kontrastującymi znakami graficznymi umieszczonymi na całej wysokości i szerokości.
- Przestrzeń przed i za wejściem musi być przestronna, pozwalając na swobodne manewrowanie.
- Parkowanie:
- Spółka posiada miejsca parkingowe po prawej stronie budynku po wjeździe za szlaban.
- Miejsca te są odpowiednio oznakowane.
- Dojście do budynku:
- Dojście do budynku umożliwia dotarcie do obiektu z parkingu lub przystanków komunikacji publicznej wszystkim interesantom.
- Jest wolne od przeszkód i elementów ograniczających przemieszczanie się, takich jak kwietniki, ławki, śmietniki, słupki.
- Nachylenie ścieżki doprowadzającej do budynku jest mniejsze niż 5%.
- Wewnętrzne przestrzenie:
- Siedziba ulokowana jest na 1 kondygnacji (partner).
- Wszystkie pomieszczenia biurowe, salki konferencyjne, aneks kuchenny i przynajmniej jedna toaleta na kondygnacji są dostępne dla osób z niepełnosprawnościami.
- Przestrzeń zaprojektowana w sposób umożliwiający jej elastyczne przeorganizowanie (ruchome ścianki, boksy, stoły, stoliki, sofy).
- Stoły, krzesła i inne meble są ustawione w sposób umożliwiający swobodne poruszanie się osobom na wózkach.
- Przejścia są wolne od przeszkód i odpowiednio szerokie.
- Nie występują różnice poziomów na posadzce.
- Podłogi i posadzki są wykonane z materiałów matowych, antypoślizgowych, zapewniających bezpieczeństwo użytkownikom.
- Toaleta:
- Na terenie siedziby znajdują się dwie toalety, w tym jedna toaleta jest dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
- Drzwi wejściowe do toalety mają szerokość minimum 90 cm i otwierają się na zewnątrz.
- W toalecie są zamontowane uchylne poręcze po obu stronach muszli ustępowej, zamontowane na odpowiedniej wysokości.
- W toalecie znajduje się zapas środków higienicznych osobistych dla gości i pracowników.
- Podłogi i posadzki w toalecie są wykonane z materiałów matowych, antypoślizgowych, zapewniających bezpieczeństwo użytkownikom.
- Toaleta jest odpowiednio oznakowana.
- Wejście do budynku z psem asystującym
- Osoba planująca wizytę z psem asystującym nie musi informować o tym fakcie recepcji.
- Osoba z psem asystującym ma prawo wejść do budynku przez główne wejście.
- Osoba z psem asystującym ma prawo poruszać się po wszystkich obszarach budynku, do których mają dostęp inne osoby, w tym w salkach konferencyjnych i innych przestrzeniach wspólnych.
- Należy zapewnić, aby pies asystujący miał wystarczającą ilość miejsca do odpoczynku obok swojego właściciela.
- Jeśli istnieje potrzeba, personel administracyjny powinien wskazać miejsce, gdzie pies asystujący może załatwić swoje potrzeby fizjologiczne. Miejsca te powinny być regularnie utrzymywane w czystości.
Dostęp do informacji
- Obsługa osób z trudnościami w komunikowaniu się:
- Spółka zapewnia komunikację zgodnie z potrzebami pracowników, klientów, gości, w tym osób doświadczających trudności w komunikowaniu się.
- W budynku brak tłumacza PJM – możliwy kontakt zdalny (np. przez e-mail).
- Recepcja nie jest wyposażona w pętle indukcyjną.
- Wniosek o zapewnienie komunikacji zgodnej z wnioskiem osoby ze szczególnymi potrzebami:
- Niezależnie od sposobów komunikacji osoba ze szczególnymi potrzebami może zwrócić się do Spółki z wnioskiem o zapewnienie dostępności.
- Po dokonaniu zgłoszenia, uzgodniony zostanie z zgłaszającym dogodny termin spotkania.
- Zgłoszenia można dokonać w dowolnej formie (telefonicznie, e-mailowo, osobiście, listownie).
- Zapewnienie dostępności następuje bez zbędnej zwłoki nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku.
- Jeśli zapewnienie dostępności nie jest możliwe w ustalonym terminie niezwłocznie powiadamia się o tym wnioskodawcę o przyczynach opóźnienia i wskazuje nowy termin zapewnienia dostępności (nie dłuższy niż 2 miesiące od dnia złożenia wniosku o zapewnienie dostępności). W przypadku braku możliwości zapewnienia dostępności zawiadamia się o tym wnioskodawcę uzasadniając przyczyny z jednoczesnym zapewnieniem dostępu alternatywnego.
- Punkt informacyjny:
- Punkt informacyjny stanowi recepcja.
- Recepcja jest odpowiednio oświetlona (brak miejsc zacienionych) .
- Co najmniej 1 pracownik recepcji jest upoważniony do udzielania informacji klientom na temat rozkładu pomieszczeń w formie głosowej.
- Spółka zapewnia możliwość komunikacji z klientem z wykorzystaniem środków wspierających komunikowanie się, m.in. za pośrednictwem poczty elektronicznej, SMS/MMS, komunikatora audiowizualnego, formularza kontaktowego na stronie internetowej.