Zapraszamy obejrzenia nagrania z webinaru e-learning.pl, w trakcie którego wyjaśniliśmy, jakie są najczęściej pożądane role w obszarze e-learningu, jakie kompetencje twarde są niezbędne do pełnienia tych ról, a jakie kompetencje miękkie decydują o sukcesie tej branży. Poruszyliśmy też temat różnorodności ról i dlaczego nie wszystkie powinno się z sobą z łączyć.
Treści, na które warto zwrócić uwagę
Jednym z problemów związanych ze szkoleniem pracowników (także e-learningowym) jest ich umiejętność i zdolność zapamiętywania informacji prezentowanych w trakcie kursu. Dlatego w e-learningu świetnie […]
Na potrzeby warsztatów z metodyki e-learningu, które od lat prowadzę ukułam sobie termin opresyjny e-learning. Być może coś podobnego funkcjonuje na rynku – […]
6 października marka e-learning.pl zoorganizowała pierwszą edycję konferencji pt. E-learning w biznesie. Konferencja miała – oprócz dziesięciominutowego wystąpienia rozpoczynającego wydarzenie […]