Trzeci webinar z cyklu „Akademia Kompetencji E-dukacji Cyfrowej” to spojrzenie na e-learning oczami pracownika, i odpowiedź na pytanie co jest ważne dla odbiorcy szkoleń, jak uwzględniać jego nawyki w planowaniu e-learningu i myśleć o jego motywacji.
Jak zdobyć i utrzymać zaangażowanie odbiorców od momentu pierwszego logowania, aż po zakończenie nauki – zapraszamy do obejrzenia zapisu transmisji.
Czym jest „Akademia Kompetencji E-dukacji Cyfrowej” e-learning.pl?
Głównym celem cyklu jest przybliżenie pracownikom administracji tematyki edukacji zdalnej i jej zastosowania w urzędach. Osią wydarzenia będzie cykl czterech webinarów merytorycznych, skupionych wokół kluczowych zagadnień e-learningu: jego składowych, głównych pojęć, formatów szkoleń, kwestii odbiorcy czy w końcu wyborze dostawcy.
Osoby biorące udział w szkoleniu otrzymają dostęp do ścieżki e-learningowej, a po jej przejściu i rozwiązaniu krótkiego testu otrzymają – sygnowany przez nas – certyfikat ukończenia Programu edukacyjnego dla administracji.
Pierwszy odcinek „Czym jest i czym nie jest e-learning” znajdziesz TUTAJ >>
Drugi odcinek „Czym jest dobre e-szkolenie” znajdziesz TUTAJ >>
Treści, na które warto zwrócić uwagę
Jednym z problemów związanych ze szkoleniem pracowników (także e-learningowym) jest ich umiejętność i zdolność zapamiętywania informacji prezentowanych w trakcie kursu. Dlatego w e-learningu świetnie […]
Na potrzeby warsztatów z metodyki e-learningu, które od lat prowadzę ukułam sobie termin opresyjny e-learning. Być może coś podobnego funkcjonuje na rynku – […]
6 października marka e-learning.pl zoorganizowała pierwszą edycję konferencji pt. E-learning w biznesie. Konferencja miała – oprócz dziesięciominutowego wystąpienia rozpoczynającego wydarzenie […]