Ocena sytuacji i informacja zwrotna w zarządzaniu ludźmi 

Jak skutecznie oceniać pracowników i przekazywać informację zwrotną? 

Każdy menedżer musi oceniać wyniki pracowników i przekazywać im informację zwrotną. Jednak: 

  • Jak to robić w sposób konstruktywny i motywujący? 
  • Jak prowadzić rozmowy oceniające i wyznaczać cele, które realnie angażują? 
  • Jak skutecznie przeprowadzić trudne rozmowy – np. dotyczące zwalniania pracowników? 

 

Kurs, który pomoże ci w efektywnym zarządzaniu informacją zwrotną 

szkolenie Ocena sytuacji i informacja zwrotna w zarządzaniu ludźmi to praktyczny przewodnik po skutecznych technikach oceny i motywowania pracowników. 

Dzięki szkoleniu: 

Dowiesz się, jakie są kluczowe elementy oceny sytuacji i podejmowania decyzji w zarządzaniu zespołem.

Nauczysz się przekazywać informację zwrotną w sposób konstruktywny, aby wspierać rozwój pracowników.

Zrozumiesz, jak angażować pracowników poprzez dobrze przeprowadzoną rozmowę oceniającą.

Poznasz najlepsze praktyki w zakresie prowadzenia rozmów dotyczących zwalniania pracowników.

Korzyści czyli co zyskasz po ukończeniu szkolenia? 

Dla ciebie: 

  • Umiejętność prowadzenia rozmów oceniających w sposób motywujący. 
  • Lepsze techniki wyznaczania celów i angażowania pracowników. 
  • Skuteczne metody konstruktywnego przekazywania informacji zwrotnej. 

Dla ciebie: 

  • Umiejętność prowadzenia rozmów oceniających w sposób motywujący. 
  • Lepsze techniki wyznaczania celów i angażowania pracowników. 
  • Skuteczne metody konstruktywnego przekazywania informacji zwrotnej. 
Dla kogo jest to szkolenie? 

To szkolenie jest dla: 

  • Menedżerów, którzy chcą lepiej zarządzać oceną pracowników. 
  • Liderów zespołów, którzy muszą przekazywać informację zwrotną. 
  • HR-owców wspierających menedżerów w procesach oceny i zwolnień. 
Struktura kursu:  

Szkolenie składa się z 60 ekranów, podzielonych na moduły obejmujące kluczowe zagadnienia: 

Rola menedżera w procesie rekrutacji i oceny 

  • Jak angażować się w proces zatrudniania i oceny pracowników? 

Wyznaczanie celów i prowadzenie rozmów oceniających 

  • Jakie techniki pomagają angażować pracowników poprzez rozmowy oceniające? 

Konstruktywna i motywująca informacja zwrotna 

  • Jakie są najlepsze sposoby przekazywania informacji zwrotnej? 
  • Jak kontrolować pracę pracowników, aby było to skuteczne i motywujące? =

Zwalnianie pracownika – decyzje i rozmowa 

  • Jak przeprowadzić trudną rozmowę o zakończeniu współpracy? 
  • Jak minimalizować negatywne skutki dla zespołu i organizacji? 
Mechanizmy angażujące i metody szkoleniowe zastosowane w kursie 

Aby zapewnić wysoką skuteczność nauki, kurs wykorzystuje nowoczesne metody edukacyjne: 

Studia przypadków – poznaj przykłady skutecznych rozmów menedżerskich.

Interaktywne ćwiczenia – sprawdź swoją wiedzę i przećwicz scenariusze rozmów.

Checklisty i materiały dodatkowe – gotowe do wdrożenia w codziennej pracy.

 

Czas trwania – 1 godzina 

    UWAGA! Trwa promocja -15% na wszystkie szkolenia gotowe! Sumaryczna cena zależy od potrzeb organizacji i liczby użytkowników – zostaw do siebie kontakt, nasz konsultant oddzwoni i wytłumaczy szczegóły oferty.

    Administratorem danych osobowych jest Konsorcjum doradczo-szkoleniowe S.A. z siedzibą przy ul. Równoległej 4a, 02-235 Warszawa. Dane osobowe będą przetwarzane w celu przesyłania informacji dotyczących szkoleń, rozwoju, spotkań i specjalnych ofert na podany adres e-mail. Więcej informacji w Polityce prywatności.