6 października marka e-learning.pl zoorganizowała pierwszą edycję konferencji pt. E-learning w biznesie.
Konferencja miała – oprócz dziesięciominutowego wystąpienia rozpoczynającego wydarzenie – formę rozmów z klientami, wywiadów, minipaneli dyskusyjnych. Rozmowy z klientami nie były dłuższe niż 30 min.
Zależało nam na pokazaniu faktycznych wdrożeń e-learningu w biznesie, przedstawienia oczekiwań i problemów z nimi związanych. Pokazaliśmy także, że e-learning to uniwersalna i elastyczna metoda kształcenia, która może mieć realny wpływ na wyniki osiągane przez klientów. To nie centrum kosztów, to centrum korzyści dla organizacji.
Zapraszamy do obejrzenia zapisu tego spotkania.
Treści, na które warto zwrócić uwagę
Jednym z problemów związanych ze szkoleniem pracowników (także e-learningowym) jest ich umiejętność i zdolność zapamiętywania informacji prezentowanych w trakcie kursu. Dlatego w e-learningu świetnie […]
Na potrzeby warsztatów z metodyki e-learningu, które od lat prowadzę ukułam sobie termin opresyjny e-learning. Być może coś podobnego funkcjonuje na rynku – […]
6 października marka e-learning.pl zoorganizowała pierwszą edycję konferencji pt. E-learning w biznesie. Konferencja miała – oprócz dziesięciominutowego wystąpienia rozpoczynającego wydarzenie […]